Friday the 20th - - Hostgator Coupon

Forgot password? | Forgot username? | Register

leervogel

Re: leervogel

Graag had ik eens geweten aan welke voorwaarden  een goede leervogel nu eigenlijk moet voldoen.

Groetjes Dexter

Aangepast door: Freezie - 03-12-2012 11:57
Administrator heeft publiek posten gedeactiveerd. Meld u aan of registreer u om verder te gaan.

Re: leervogel

Dexter,

Naar mijn bescheiden mening moet een goeie leervogel de volgende talenten bezitten:

1. Vroeg aan zijn (wil zeggen ook zonder lichten redelijk vroeg in het voorjaar beginnen zang maken)

2. Veel sleepzang maken (liedjes zeer zacht tussen het kraken laten horen)

3. Een behoorlijke snelheid hebben ( ik denk aan zo 9 - 12 liedjes/min)

4. Het hoeft geen echte kamper te zijn ( moet natuurlijk kunnen optornen tegen de jonge vogels éénmaal ze beginnen zingen. Natuurlijk moeten de jonge vogels dan wel wat verder geplaatst worden en zal dit geen onoverkomelijk probleem zijn)

5. Mooie, geldige niet al te lange zang hebben (twee verschillende liedjes is voldoende)

6. Je leervogel moet, indien je hem een paar jaar gebruikt hebt zeker goeie leerlingen afleveren, die hun mannetje in de reke kunnen staan. (al is afkomst en manier van opleiden even belangrijk!!!!)

Ik hoop U hiermee wat duidelijkheid gegeven te hebben.
Opgepast dit is mijn ervaring, mss zijn er nog andere opmerkingen of meningen aan toe te voegen.
Dat de forumbezoekers nu maar achter hun toetsenbord kruipen!

Groeten,

Freezie

Aangepast door: Freezie - 04-12-2012 16:52
Administrator heeft publiek posten gedeactiveerd. Meld u aan of registreer u om verder te gaan.
There are 0 guests and 0 other users also viewing this topic